Pre balík z eshopu aj do kvetinárstva...

Zásielkové a kuriérske spoločnosti aj vďaka rozmachu internetového predaja v Európe investujú stále viac do nových služieb, ktorých cieľom je uľahčiť súkromnému príjemcovi doručenie a poslanie jeho zásielky. Medzinárodná logistická a prepravná spoločnosť DHL nie je výnimkou. Prostredníctvom divízie DHL Parcel priniesla minulý rok na slovenský trh sieť výdajných a podajných miest - DHL Parcelshopov. Túto službu obľubujú zákazníci najmä v Nemecku, Poľsku, Česku, štátoch BeNeLuxu, ale aj v Rakúsku, Francúzsku a Švédsku. V samotnom Nemecku funguje cez 20 000 prevádzok.

Stále viac Slovákov čerpá z výhod, ktoré im DHL ParcelShopy ponúkajú. Široká sieť pobočiek s dobrou občianskou dostupnosťou môže byť zaujímavá pre všetkých, ktorí sa nechcú časovo viazať na kuriéra alebo sa im nechce čakať v rade na pošte. Z tohto dôvodu má väčšina prevádzok stále otváracie hodiny, niektoré sú otvorené i po 18-tej hodine vrátane víkendov.

ParcelShopy sú zároveň miestom, odkiaľ si balíky môžete i poslať a to aj do Českej republiky, či ostatných európskych krajín. Pritom DHL ParcelShopom môže byť napr. kníhkupectvo, kvetinárstvo, trafika, kaderníctvo či papiernictvo, alebo akákoľvek predajňa, ktorá spĺňa základné podmienky. Čo teda rozhoduje o tom, aby sa z bežného obchodu stal ParcelShop? „Dôležitá je lokalita. Na základe analýzy pohybu ľudí v jednotlivých mestách a požiadaviek našich zákazníkov, dokážeme presne vymedziť lokalitu, kde by mal byť umiestnený ParcelShop. Zjednodušene na dedine má byť ParcelShop do desať minút pešo od vás a v meste do desať minút autom“ prezrádza Andrej Hozlár, výkonný riaditeľ spoločnosti.

 

Zdroj: trend.sk | autor: trend.sk
Celý článok si môžete prečítať tu: Slováci využívajú doručovanie do DHL Parcelshopov

 
Hore
 

Komentáre